Ads by Smowtion

and with that, I thank you.

Thursday, June 3, 2010 | |

Peringkat enam – Tinggallah teman yang sebenar. Teman yang sebati dengan kita. Terima kita, peluk kita tanpa banyak soal. Matanya sudah menjangkau cacat kita. Melihat kita sebagai kita. Titik.

dua - tiga minggu nie memang kepala aku serabut gila fikir macam2 hal. salah satu, yang nie lah. tapi bila baca post Wani Ardy nie tadi, ntah kenapa aku rasa lega gila. last2, aku senyum sendiri. rasa macam nak tampar diri sendiri laju2 pun ada sebab suka sangat nak kasi pening. haha

terima kaseh Wani Ardy, sebab post kau nie buat aku sedar. buat aku berhenti menyoal "kenapa..kenapa..kenapa" buat aku berhenti mencari sebab2 yang aku sendiri tak perlu. sebab teman peringkat enam aku dah ada depan mata.

terima kaseh. terima kaseh sangat2 :)

(kalau ada yang terbaca, aku cuma nak kata, terima kaseh atas segala hal2 dulu. kiranya ada yang terasa semasa bersama dulu, aku mintak maaf banyak2. hal2 yang lain, biarlah Tuhan saja yang hukum aku. ok?)

0 comments:

Followers