Ads by Smowtion

lamak sik jumpa, lamak sik nangga, padah lok apa berita

Wednesday, June 1, 2011 | |

- Zee Avi, Mee Kolok Sigek

well, hello there. phew, lama gila blog tidak ber-update. banyak (ok, taklah banyak sangat. hmm..ok maybe banyak. haha) benda dah berlaku dalam beberapa bulan lepas.
some things had been ended, some just started.

anyway, moving on.
hmm..tetiba tak tau nk blog pasal apa. dang, berkarat gila! lol

oh, tadi masa belek2 sketch book masa jobless dulu, nampak benda nie.

bookstore cafe, aisehhh..tinggi sungguh angan2 masa tak ada kerja dulu. lol that clap2 and dance thing, don't ask what it is. aku pun tak tau mende ntah clap2 and dance. gila lame jer bunyi. haha

lagi..hmm..oh ya, dalam entry bulan bulan bulan bulan lepas (;p), aku ada cerita pasal stickers dari redbubble. dah dapat dah bulan..err, tak ingat bulan berapa haritu. emm..the quality is ok la. ye, aku tau sini berlambak tempat print stickers, it's just that aku nak tengok macam mana quality dorang print, since aku ada upload benda kat sana. heh. buang duit jer, i know. lol

(how the stickers look like. heh)

pejam celik, pejam celik, dah masuk bulan june dah pun sekarang. gila, masa macam terlalu cepat jer berlalu. semenjak dah start bekerja nie, tetiba aku rasa benda2 yang aku suka buat dulu aku dah banyak abaikan.
y'know, like. shooting. writing. reading..books, i mean. cook, walaupun aku tak reti sangat. haha and etc. sekarang nie aku rasa masa aku banyak untuk tido jer..kot. garrhh! i need to start doing those things againla. esp, shooting. sekarang macam terkial2 dah nak pegang camera. that is scary man!
and my instax pun jarang dah guna. rugi betol beli kalau tak guna. the other day, sempat habiskan 2 kotak filem di taman buaya. beli this name card holder semata2 untuk simpan the films. haha i want to fill that soon! *harap2lah. hehe

what else? i guess that is pretty much it for now lah. harap2 dapat update lagi lepas nie.
heh.

oklah.
sampai kita jumpa lagi.

0 comments:

Followers