Ads by Smowtion

the technicolor phase

Tuesday, May 25, 2010 | |

moodswing agak kurang ajar lately. selalu nak sentap2, selalu nak maki2..mungkin sebab aku dah bosan gila babi kot. bosan dengan..ntah what so ever i don't know i try not to care but i still care. see..merapu!


haih...



semalam aku cuba hilangkan kebosanan aku dengan mendownload online game tapi streamyx sejak kebelakangan nie macam cibai..perasan tak? terbantut nafsu nak download movie, games segala. haish!

harinie tak benda sangat yang dibuat. rutin hari2 sama jer. bangun tengah hari. basuh baju. masak makan. online sampai tengah malam padahal tak ada benda pun yang nak disurfkan. tapi harinie aku rajin sikit (sikit jer) pegi google macam mana nak buat flash website. baca, baca dan baca sampai hujung post bila dia kata, kalau tak boleh jugak nak buat, bolehlah bukak account kat wix.com dah tersedia ada template boleh guna. oh, posting tutorial tu memang tak membantu langsung. tengok aku dah malas nak belajar macam mana nak buat. sekarang aku dah ada account pun kat wix.com. tinggal nak edit jer lagi. hahaha yelah2, nanti2 aku belajar. tunggu aku download adobe flash ke what ever software.
nielah preview sikit. agak cool lah jugak. boleh perasan pro buat website ye tak? hahaha tapi the downside of this website nie dengan kadar kelajuan shitmyx yang memang tahap nak kena maki nie adalah lambat nak load (kadang2 jer). kalau kau orang jenis tak sabar, memang baik buat sendiri lah jawabnya. hoooo..oklah, thats it for today. till then, bubbyes!

0 comments:

Followers