Ads by Smowtion

A hybrid cat, can't fly

Tuesday, June 15, 2010 | |

A hybrid cat, can't fly - Threadless T-shirts, Nude No More

sebenarnya, original ada di sini. asalnya aku namakan dia nie miu. kucing hybrid konon. tapi bila aku google dah ada nama miu (miu miu ada, miu pun ada hehe) so aku tukarlah jadi a hybrid cat, can't fly. dah diupload di redbubble tapi tak mendapat sambutan. bwahahaha nak print sendiri budget tak ada. saja2 nak submit di threadless. kalau dapat, kira oklah, kalau tak dapat pun tak apa. at least sudah cuba. hehe

bagi yang nanti nak tanya apa beza upload di redbubble dan threadless, redbubble tak perlu ada peringkat2 untuk upload. threadless ada peringkat2. macam sekarang, design aku masih dalam peringkat pending approval untuk masuk scoring. masuk scoring nanti pun kena promote lagi. kalau dapat banyak vote, maka mungkin tinggilah percentage untuk diprint. tolong2lah ya? aku pun nak tengok jugak macam mana rupa dia nie kalau dah siap print. hehe

tu saja update buat masa nie. kena tunggu 4-8 business days untuk masuk scoring. nanti update lagi.

bubbye


[UPDATE]

I didn't get it. LOL. nevermind. will try again next time! :D

0 comments:

Followers